با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان میبد صندوق علم و فناوری حضرت ابوالفضل با 10 میلیون تومان سرمایه اولیه افتتاح شد.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ این صندوق به همت هیئت‌امنای موسسه فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل (ع) در محل ساختمان موسسه فرهنگی، مذهبی و مهمانسرای این موسسه راه‌اندازی شده است.

رئیس مرکز رشد علم و فناوری میبد در آیین افتتاح این صندوق گفت: در طبقه سوم این ساختمان مرکز رشد قرار دارد و این صندوق باهدف جذب سرمایه‌گذار قرض‌الحسنه‌ای برای کمک به نخبگان، مبتکرین و صاحبان ایده است تا در سایه این تسهیلات این صندوق بتوانیم دانش‌ها و ایده‌های خود را به مرحله تجاری‌سازی برسانیم.

محمدجواد احمدی بابیان اینکه با تقویت بنیه اقتصادی این صندوق می‌توان تسهیلات مناسبی را به مرکز رشد تزریق و از ایده‌های دانش‌بنیان حمایت کرد افزود: مرکز رشد و فناوری میبد در حال حاضر با شرکت‌های فعال یکی از مراکز فعال در سطح استان است که تابه‌حال توانسته است با تولید پمادهای سوختگی، آفت‌کش‌ها، دزدگیر ماهواره‌ای‌ و پله حلزونی و ثبت آن‌ها به افتخارات استان بیفزاید.

وی گفت: ازآنجاکه مراکز رشد و فناوری یکی از راه‌های بومی‌سازی علوم و فناوری و اقتصاد و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است در تلاش هستیم با حمایت‌های ویژه و تسهیلات مناسب، نخبگان و صاحبان ایده و فکر را به پویایی بیشتر در عرصه علمی قرار دهیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا